Najnowsza  kampania Gucci zachwyci fanki złotej ery Hollywood
Gucci, wiosna-lato 2019 / fot. Glen Luchford

Najnowsza kampania Gucci zachwyci fanki złotej ery Hollywood

#GucciShowtime
02.02.2019

Panie i Panowie, zapraszamy! Przed Państwem #GucciShowtime – najnowsza kampania włoskiego domu mody na wiosnę-lato 2019, która właśnie ujrzała światło dzienne. Spodoba się wam, jeśli z sentymentem wspominacie złotą erę Hollywood – w szczególności legendarne już musicale z lat 40. i 50.

Gucci, wiosna-lato 2019 / fot. Glen Luchford

Kampania Gucii na wiosnę-lato 2019 inspirowana musicalami z lat 50.

Na zdjęciach i w krótkim filmie – tradycyjnie już autorstwa Glena Luchforda – nie brak bowiem bezpośrednich nawiązań do legendarnych produkcji, takich jak Amerykanin w Paryżu (1951), Wszyscy na scenę (1953), Cover Girl (1944), Mężczyźni wolą blondynki (1953), Deszczowa piosenka (1952) czy wreszczcie Nie ma jak show (1954). To właśnie piosenka z tego ostatniego – There’s No Business Like Show Business Irvina Berlina rozbrzmiewa w spektakularnym wideo z kampanii. A wszystko to przy akompaniamencie soczystych kolorów, teatralnych makijaży i olśniewających brokatowym blaskiem kreacji. Oczywiście z metką Gucci! To trzeba po prostu zobaczyć, zwłaszcza, że dyrektor artystyczny Gucci, Alessandro Michele zabiera nas także za kulisy powstawania widowiska.

Gucci, wiosna-lato 2019 / fot. Glen Luchford

I choć wiele się się tu dzieje – na rowerach jeżdżą klauni a modelki wyskakują z tortów, nie sposób nie zwrócić uwagi od równie spektakularne ubrania i dodatki: kolorowe futra, diamentowe tiary, zdobione falbanami i kokardami suknie, bluzki z żabotami, kapelusze z wielkim rodem czy ogromne okulary. Przekonajcie się, zaglądając do naszej galerii. To prawdziwa uczta dla oka!

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie