Za sprawą tych sneakersów zawrzało w internecie
Maison Margiela / fot. materiały prasowe

Za sprawą tych sneakersów zawrzało w internecie

Model wzbudza niemałe kontrowersje.
15.03.2019

Jeśli wydaje wam się, że „buty po tacie”, jakie w 2017 roku na rynek wypuściła Balenciaga, są absolutnym nieporozumieniem, znaczy że jeszcze nie widziałyście modelu, jaki na nadchodzącą wiosnę lansuje Maison Margiela. 

Brudne skarpetobuty Maison Margiela – Modne sneakersy na wiosnę 2019

Zdjęcie sneakersów, jakie sama marka określa jako distressed sock sneakers, czyli w wolnym tłumaczeniu „sfatygowane skarpetobuty”, właśnie pojawiło się na instagramowym profilu Maison Margiela, wywołując ogromne, bardzo skrajne emocje. Nic dziwnego – buty wyglądają dokładnie tak, jak się nazywają – dzięki dzianinowej cholewce wyglądem przypominają bowiem skarpetki na stałe połączone z gumową podeszwą (na wzór kultowego już modelu Speed od Balenciagi). A do tego sprawiają wrażenie jakby były noszone przynajmniej przez 10 lat – na białych sneakersach trudno nie dostrzec bowiem licznych ciemnych plam, które oczywiście zostały zrobione fabrycznie. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#MaisonMargiela SS19 pre-collection sock runners

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela) on

„Czy buty w sprzedaży pojawią się także w czystym wydaniu” – to chyba najłagodniejszy komentarz, jaki pod fotografią zamieścili obserwatorzy marki. Większość z nich pisze raczej, że w życiu nie kupią sneakersów, które wyglądają jak brudne buty bezdomnego, skoro podobne można znaleźć na śmietniku. Albo, że taniej jest po prostu chodzić w nieświeżych skarpetach. I nie da się ukryć, że mają trochę racji. Najnowsze sneakersy Maison Margiela kosztują bowiem aż 740 dolarów (dostępne są w multibrandowym butiku internetowym Farfetch.com). 

Właśnie ogłoszono, jakie sneakersy były najpopularniejsze w 2018 roku.

Czy znajdą się na nie amatorzy? Niewykluczone. W końcu nie da się przejść obok nich obojętnie. Także dlatego, że bok buta zdobi ogromnych rozmiarów logo, a to (wciąż) jeden z silniejszych trendów. 

fot. materiały prasowe Maison Margiela

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie