Harry Styles zaśpiewał po pokazie kolekcji Gucci Cruise 2020
Harry Styles i Alessandro Michele podczas MET Gali 2019 / fot. Getty Images

Harry Styles zaśpiewał po pokazie kolekcji Gucci Cruise 2020

Co działo się na wybiegu?
29.05.2019

Harry Styles i Stevie Nicks zaśpiewali na after party po pokazie kolekcji Gucci Cruise 2020

Kto jak kto, ale Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci nie może narzekać na brak sympatii ze strony gwiazd. Do ambasadorów marki, a prywatnie także przyjaciół projektanta, należą: Florence Welch, Jared Leto czy (nasz ulubieniec) Harry Styles.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#behindthescenes at the @gucci cruise show with @zoesaldana and @harrystyles

A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

I to właśnie ten ostatni nie dość, że zasiadł w pierwszym rzędzie ostatniego pokazu Gucci (obok Salmy Hayek, Eltona Johna i Zoe Saldany), to jeszcze zaśpiewał podczas przyjęcia zorganizowanego po wydarzeniu. A wystąpił w duecie ze Stevie Nicks – „królową rock and rolla” i jedną z najlepszych wokalistek wszech czasów – muzą ostatniego pokazu Gucci. On miał na sobie biały garnitur (dwurzędową marynarkę ze złotymi guzikami i spodnie z rozszerzającymi się nogawkami), ona – czarne spodnie i luźny top w tym samym kolorze. Wspólnie zaśpiewali jedną z najbardziej nastrojowych piosenek Fleetwood Mac (zespołu wokalistki) – Landslide. Posłuchajcie.

Pokaz kolekcji Gucci Cruise 2020

Utwór został wybrany nie bez przyczyny. Całkiem niedawno, bo pod koniec 2015 roku, piosenka (w interpretacji Robyn Sherwell) promowała film Sufrażystka, który wówczas wchodził do kin. Film, który, jak można się domyślać po tytule, opowiadał historie kobiet walczących o prawa wyborcze na początku XX wieku. A kolekcja Gucci Cruise 2020, zaprezentowana wczoraj, czyli 28 maja 2019 r. w Muzeum Kapitolińskim, obfitowała w feministyczne motywy – na ubraniach pojawiły się choćby cekinowe aplikacje w kształcie kobiecych narządów rodnych czy hasło, które narodziło się w latach 70. (i które niestety wciąż trzeba wykrzykiwać...) – „My body my choice”. Inspiracji rodem z epoki dzieci-kwiatów było zresztą więcej. Wystarczy wspomnieć zwiewne sukienki maksi, sztruksowe spodnie czy kapelusze z szerokim rondem.

Najnowsza kampania Gucci (ze świnkami!) to najsłodsze, co dziś zobaczycie.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‘My Body My Choice’ is a feminist slogan from the 70s which appears on the reverse of this jacket seen before the #GucciCruise20 fashion show by @alessandro_michele. This piece echoes the Creative Director’s continuing vision of freedom, equality and self-expression. Since founding @chimeforchange in 2013—the global campaign that represents and advocates for gender equality—@gucci has a longstanding commitment to women and girls by funding projects around the world to support sexual and reproductive rights, maternal health, and the freedom of individual choice. Learn more about the global partners for sexual and family health rights the campaign is donating to in 2019, which can be found in @chimeforchange’s link in bio. @museiincomuneroma #AlessandroMichele #MuseiCapitolini

A post shared by Gucci (@gucci) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A uterus is embroidered on a pleated long sleeve gown designed by @alessandro_michele, moments before the #GucciCruise20 fashion show at @museiincomuneroma in Rome. This piece reflects the Creative Director’s continuing vision of freedom, equality and self-expression. Since founding @chimeforchange in 2013—the global campaign that represents and advocates for gender equality—@gucci has a longstanding commitment to women and girls by funding projects around the world to support sexual and reproductive rights, maternal health, and the freedom of individual choice. Learn more about the global partners for sexual and family health rights the campaign is donating to in 2019, which can be found in @chimeforchange’s link in bio. #AlessandroMichele #MuseiCapitolini

A post shared by Gucci (@gucci) on

Alessandro Michele za sprawą swojej najnowszej kolekcji nie tylko wspiera kobiety i głosi hasła równościowe, ale i daje wyraz swojej fascynacji Starożytnym Rzymem. Stąd choćby na wybiegu sukienki przypominające antyczne togi albo złote opaski na głowę przypominające wieńce laurowe. Które, zgodnie z szaloną wizją projektanta, występowały opok motywów zaczerpniętych z popkultury, takich jak choćby hafty z Myszką Mickey, które pojawiły się zarówno na swetrach oversize, jak i spódnicach midi. Jednym słowem – wow! Przekonajcie się, zaglądając do naszej galerii.

Dwa słynne domy mody połączyły siły. Efekt? Nowa it-bag!

Gucci Cruise 2020Gucci Cruise 2020 / fot. Getty Images

Gucci Cruise 2020Gucci Cruise 2020 / fot. Getty Images

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie