Marc Jacobs startuje z nową, bardziej przystępną cenowo marką
Marc Jacobs, wiosna-lato 2019 / fot. ImaxTree / agencja Free

Marc Jacobs startuje z nową, bardziej przystępną cenowo marką

Tak jak jego profil na Instagramie nosi nazwę – The Marc Jacobs.
31.05.2019

The Marc Jacobs – nowa, przystępna cenowo marka Marca Jacobsa

O tym, że słynny amerykański projektant planuje wprowadzić na rynek nową, bardziej przystępną cenowo markę, mówiło się już w grudniu ubiegłego roku. Na światło dzienne wyszło nawet jedno (i tylko jedno zdjęcie) będące jej zapowiedzią, przedstawiające dwie modelki ubrane w bluzy oversize i kolorowe spodnie z szerokimi nogawkami (a do tego naszyjniki i przeciwsłoneczne okulary). Więcej widzieli tylko kupcy oraz autorka lookbooka nowej linii – Lotta Volkova, rosyjska stylistka znana między innymi ze swojej wcześniejszej współpracy z Vetements i Balenciagą. Dla zwykłych śmiertelników pierwsza kolekcja z nowej linii pozostawała jednak tajemnicą. Aż do teraz.

Kate Moss i Lila Grace, Bella i Gigi Hadid oraz inne gwiazdy na ślubie Marca Jacobsa.

Marc Jacobs prezentuje swój nowy brand – The Marc Jacobs

Na instagramowym profilu projektanta – @themarcjacobs właśnie pojawiły się pierwsze zdjęcia promujące jego nowy brand, nazwany dokładnie tak jak jego konto – The Marc Jacobs. Ciekawostka? W roli modelek i modeli występują... bliźniaki. Projektant zaangażował bowiem kilka rodzeństw – w różnym wieku, różnych płci i o różnych kolorach skóry. Zresztą zobaczcie sami:

Wiemy więc, czego spodziewać się po kolekcji. A znajdziemy w niej wygodne, kolorowe ubrania do noszenia na co dzień: T-shirty z nadrukami, minispódniczki, szerokie spodnie z kantem, wzorzyste sukienki, płaszcze oraz kurtki. A do tego torby, buty, biżuterię i inne dodatki. Wszystkie utrzymane w estetyce będącej połączeniem stylu lat 70. i 90. (czyli zgodnie z aktualnymi trendami). 

„Są stworzone do tego, by łączyć je ze sobą na swój własny, indywidualny sposób; chodzi o to, by kreować za ich pomocą swój własny styl, a nie odtwarzać pełne looki z wybiegów” – powiedział Marc Jacobs o ubraniach i dodatkach swojej nowej marki. Choć wiele z nich idealnie wpisuje się także w prywatny styl samego projektanta. A także nawiązuje do jego archiwalnej kolekcji stworzonej w 1993 roku dla marki Perry Ellis – dokładnie tej, przez którą wyleciał niegdyś z pracy. Jak zostanie przyjęta tym razem? Okaże się już niebawem, zwłaszcza, że ubrania już są dostępne w sprzedaży – w sklepie online marki. Ceny? Już od 115 dolarów.

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie