Sto lat Vans!
Natalie Westling w kampanii urodzinowej marki Vans / fot. materiały prasowe

Sto lat Vans!

Kultowa marka obchodzi w tym roku wyjątkową rocznicę.
23.03.2016

Powstała 16 marca 1966 roku. Paul Van Doren wraz z trzema wspólnikami: Jimem Van Dorenem, Gordym Lee i Sergem D'Elia, otworzył wówczas w kalifornijskim mieście Anaheim pierwszy sklep o nazwie Van Doren Rubber Company. I tak się zaczęło. Buty nie tylko sprzedawano, ale wkrótce produkowano je też na wielką skalę. W samej Kalifornii Vans miał wkrótce 70 sklepów, a w końcu lat 70. projekty marki można było kupić już w całych Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. Dziś to jedna z najpopularniejszych na świecie marek proponujących nie tylko obuwie, ale także odzież i akcesoria. Kojarzona jest głównie z środowiskiem skateboardingowym, surfingu czy BMX, sporo wspólnego ma także ze światem mody. Na swoim koncie Vans ma m.in. współpracę z marką Kenzo, a kultowe tenisówki upodobały sobie znane modelki, które nie rozstają się z nimi w czasie fashion weeków.

 

fot. materiały prasowe

 

Największą fanką tych butów wśród modelek jest Natalie Westling – na ręku ma wytatuowane słowo „Skate” i słynne logo marki, jeździ też na deskorolce z napisem Vans „Off the wall”. Nic więc dziwnego, że jako prawdziwa maniaczka Vansa jest w gronie osób, które zaproszono do udziału w urodzinowej kampanii. Z okazji 50 lat istnienia na rynku marka postanowiła pokazać swoją historię przez pryzmat różnych osób, o odmiennych profesjach i upodobaniach. Każda z nich opowiedziała o swoich związkach z Vansem. Na pierwszy ogień poszła właśnie Natalie Westling, której zdjęcia możecie zobaczyć u nas. Całą kampanię nazwano „The Story of Vans”, a jej kulminacją będzie seria koncertów organizowanych w Nowym Jorku, Londynie czy Hong Kongu. Z tej okazji na scenie zobaczymy m.in. Nasa i Erykah Badu.

 

„Vans jest świetnym dowodem na to, jak ciężka praca przekłada się na stworzenie czegoś ponadczasowego i unikatowego. A sama kampania zabiera nas w podróż w czasie, abyśmy jeszcze raz mogli przeżyć najlepsze momenty tej marki”, mówi Kevin Bailey, prezes Vans oraz VF Action Sports. Wszystkie najważniejsze chwile uchwycono w krótkim wideo:

 

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie