Teraz wszystkie fashionistki pragną pachnieć tymi perfumami
Ariane Labed dla Chloé / fot. materiały prasowe

Teraz wszystkie fashionistki pragną pachnieć tymi perfumami

Perfumy odzwierciedlają ducha swobodnej elegancji, pewności siebie połączonej z wolnością
13.03.2018

Nowy zapach od Chloé jest urzekający

Francuski dom mody słynie z niebanalnych projektów, których amatorki znajdziecie na każdym krańcu świata. Gaby Aghion – założycielka marki, mawiała, „Moje kolory wywodzą się z Egiptu”. A najnowsze dzieło Chloé, tylko utwierdza nas w myśleniu, że brand wciąż pamięta o swoim jakże wyjątkowym DNA. Perfumy Nomade, bo o nich tu mowa, odzwierciedlają ducha swobodnej elegancji, pewności siebie połączonej z wolnością, która definiuje charakter Chloé.

 

Pozostawia za sobą zapach, który ją definiuje - wszędzie, gdzie tylko się udaje, w każdym miejscu, do którego podróżuje. Zapach zgodny z jej wizerunkiem… Wieczny wędrowiec, tak jak ona...

Kwintesencja wolności

Połączenie łagodności i siły – fasetki tej intensywnej, kwiatowo-szyprowej kompozycji powiewają niczym wiatr wolności. Intensywny, mineralny charakter mchu dębowego spowija ponętna słodycz śliwki mirabelki. Z owej świeżości wyłania się doznanie świetlistej woni frezji. Naturalne składniki połączone zostały przez Quentina Bischa. Ich harmonie przywodzą na myśl uczucie ucieczki, do którego inspirują. Bardzo dekadenckie, ale i niezwykle współczesne podejście do wizerunku kobiety, obywatelki świata. 

 


fot. materiały prasowe

Uosobienie kobiety-wędrownika

Gwiazdą kampanii wizerunkowej zapachu została francuska aktorka Ariane Labed urodziła się w Atenach i mieszka obecnie z Londynie. Jest uosobieniem kobiety-wędrownika, poszukiwaczki przygód odkrywającej nowe horyzonty. Zdjęcia reklamowe wykonał w Radżastanie współczesny artysta Ryan McGinley.

Zaspokojenie zmysłów

Krągłe kształty, litera-oko Chloé ukazują łagodność, która kontrastuje z graficznymi liniami kołnierza. Flakon wyraża wizję podróży. Przeźroczyste szkło sprawia, że przenika przezeń różowo-beżowe światło. Korek zapieczętowany jest różowym węzłem. Różowe opakowanie zewnętrzne niczym cenne etui ma złote wykończenie.

 

fot. materiały prasowe

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo